Aankondiging Algemene ledenvergadering

Beste clubgenoten,

Donderdagavond 30 oktober 2014 staat de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) op het programma. Ook dit keer worden jullie van harte uitgenodigd deel te nemen aan deze plenaire vergadering.

Plaats van handeling: de kantine van de Jan Wissinkhal. De koffie staat vanaf 20.00 uur klaar. Klokslag 20.15 uur begint de vergadering.

Op de agenda staan onder meer het jaarverslag van het bestuur en de jaarverslagen van de verschillende commissies, het verslag van de kascommissie en de (her)verkiezing van bestuursleden.

Ondergetekende en Jeanette Jeurissen hebben verklaard te willen stoppen en zich niet dus niet herkiesbaar te stellen. Het bestuur draagt Ronald Swaters en Bert Boers voor als nieuwe bestuursleden. Wellicht komen daar de komende dagen nog één of twee voordrachten bij. Eventuele tegenkandidaten kunnen zich tot een week van tevoren schriftelijk bij mij melden. Minstens drie leden moeten hun kandidatuur ondersteunen.

Het bestuur hoopt ook dit jaar weer op een zo groot mogelijke opkomst. Een actieve participatie van de leden wordt in hoge mate gewaardeerd. Tijdens de afsluitende rondvraag wordt eenieder dan ook van harte uitgenodigd vragen te stellen over de plannen van het bestuur voor het komende jaar en/of suggesties/voorstellen te doen.

De definitieve agenda, het jaarverslag van het bestuur en de lijst met kandidaten voor de vacante bestuursfuncties worden binnenkort per e-mail verstuurd. Voor de leden zonder een dergelijk mailadres zullen kopieën worden gemaakt.

Met sportieve groet,

Namens het bestuur van L.T.T.C. De Toekomst,

Jonn van Zuthem, secretaris L.T.T.C. De Toekomst
Hugo de Grootlaan 19